Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 maart 2016

Het komt door de muziek....

Met het hebben van twee prachtige dochters en een huishouden voelt het als een rijkdom om zo nu en dan een dag voor je zelf te hebben. Wanneer deze is vooruit gepland vult deze zich vanzelf met leuke to do's. En vandaag was zo een dag.
De laptop gaat aan en op Spotify zoek ik naar een muziekje voor op de achtergrond tijdens mijn werk. De zon schijnt, zojuist een lekker broodje gehaald bij zwager in de winkel en op t fietsje
weer retour. Heerlijk, druk op de knop om de koffiebonen aan het werk te zetten en zomaar schiet Herman van Veen als definitieve muziekkeuze te binnen. Een mooie lage warme zingende stem, vandaag mag Herman voor mij zingen, wat een heerlijkheid om naar te luisteren. Ik ga vier kaarten ontwerpen zoals ik gepland had. Maar hoe wat welke kleur.. vandaag heb ik zin in rustige ontwerpen en teksten met een minimale illustratie. Eenvoudig maar doeltreffend net zoals de lyrics van Herman. Het is een serie geworden met mijn bootje. Geschikt voor het omlijsten van een pakket dat na aankoop met een mooie tag & card wordt verzonden.

 Ik sluit af met het nummer van Marco Borsato, Mooi. 'Het is maar hoe je kijkt, het is maar wat je droomt, .............,  je bent net zo rijk, zo rijk als je je voelt.'Nog een nummertje dan.. van Gerson Main, Ik weet niet Hoe, vervolgt door Dorst! ( er moet eigenlijk gedanst worden)

De eerste ontwerpen zijn af. De rest de volgende keer.  COMING SOON





Geen opmerkingen: